CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/NGGOyb/s3/2023-rezvani-beast-teasers.jpg

Anthony Alaniz

شما می توانید رضوانی کاملا جدید و موتور وسط را تنها با 250 دلار رزرو کنید.

رضوانی دو تصویر تیزر منتشر کرده است که پیش‌نمایش هیولای کاملاً جدید 2023 را نشان می‌دهد. این تصاویر، خودرو را در سایه قرار می‌دهند و فقط ظاهر براق آن را آشکار می‌کنند. اما ما باید در تابستان امسال پوشش جدید هایپرکار را ببینیم.

رضوانی Beast اصلی را در سال 2014 با استفاده از Ariel Atom به عنوان پایگاه خود راه اندازی کرد. مشخص نیست که Beast جدید پلت فرم جدیدی دریافت خواهد کرد یا خیر، اما تصاویر هیولای 2023 را با سقف و کابین کاملاً بسته نشان می دهند، بنابراین تغییرات قابل توجهی در راه است. این خودرو دارای طراحی آیرودینامیک، با کاپوت کم، گلگیرهای خمیده و دریچه های گلگیر جلو است. در عقب چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد، اما یک نشان رضوانی روشن و قرمز و یک اسپویلر کوچک لب.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/qkkZ2v/s1/2023-rezvani-beast-teasers.jpg

Beast جدید دارای بدنه فیبر کربنی و "درهای عجیب و غریب" خواهد بود و رضوانی به ظرافت مشهور نیست. نیروبخش Beastly Beast یک موتور توربوشارژ دوقلو با طرح موتور وسط و "موقعیت صندلی بهینه برای راننده" خواهد بود. رضوانی جزئیات دیگری در مورد طراحی ارائه نمی دهد.

رضوانی میزان خروجی پیشرانه را مشخص نکرد، اما این شرکت اعلام کرد که بیش از 1000 اسب بخار (745 کیلووات) قدرت خواهد داشت. رضوانی هیولای فعلی را با یک موتور سوپرشارژ هوندا با قدرت 500 اسب بخار (372 کیلووات) عرضه می کند که می تواند در 2.7 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد. رضوانی نسخه های مختلفی از Beast فعلی را در طول دوره تولید خود ارائه کرد و این شرکت ممکن است همین کار را با مدل بازطراحی شده انجام دهد.

بر اساس تصاویر تیزر، به نظر می رسد که هیولای جدید یک انحراف بزرگ از خودروی فعلی خواهد بود. با این حال، تا زمانی که رضوانی آن را فاش نکند، مطمئناً نمی‌دانیم. چیز زیادی برای دیدن در تیزرها وجود ندارد، اما به نظر می رسد که آنها یک سوپراسپرت جدید امیدوار کننده را به نمایش می گذارند که حداقل باید در هنگام ورود به آن قسمت نگاه کند.

رضوانی تاریخ عرضه مشخصی را اعلام نکرده است، اما شرکت کالیفرنیایی اعلام کرد که Beast 2023 در تابستان امسال که از 21 ژوئن آغاز می شود، عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد در زمان عرضه خودرو، جدول زمانی برای تحویل دریافت خواهیم کرد.

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۴
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی