CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/400Zl1/s3/2023-porsche-911-sport-classic-exterior-view.jpg

Christopher Smith

پورشه 911 اسپرت کلاسیک 2023 به لطف اسپویلر دم اردک جالب و برخی گرافیک‌ها صرفاً کلاسیک نیست. در داخل کابین خلبان، هیچ تعویض کننده دست و پا نخواهید یافت. سه پدال در کنار پای شما وجود دارد که در کنسول وسط یک جابجایی چوب وجود دارد. گزینه خودکار وجود ندارد هیچ گزینه تمام چرخ متحرک وجود ندارد. و راننده 543 اسب بخار قدرت دارد که آن را به قدرتمندترین خودروی گیربکس دستی پورشه در خط تولید تبدیل می کند.

به این ترتیب، برخی ممکن است 911 Sport Classic جدید را یک ابرخودروی آنالوگ در دنیای دیجیتال بنامند. این دقیقاً همان چیزی است که گرانت لارسون، مدیر پروژه های ویژه پورشه، در طی یک کنفرانس تلفنی با رسانه ها، آخرین 911 را نام برد و جزئیات اسپورت کلاسیک را تشریح کرد. شما همچنین می توانید آن را یک 911 توربو S با دستی بنامید، زیرا اسپورت کلاسیک بر اساس آن خودرو با حالت عریض تر ساخته شده است، و بله، همان موتور 6 سیلندر 3.7 لیتری توئین توربوشارژر دوقلو، البته جدا شده. نیرو منحصراً به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و همچنین از ترمزهای سرامیکی، کنترل شاسی دینامیک، فرمان محور عقب و سیستم مدیریت تعلیق فعال استفاده می‌کنید.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/400Z11/s3/2023-porsche-911-sport-classic-exterior-view.webp

گنجاندن قسمت پشت توربو S در اسپرت کلاسیک برای پورشه مهم بود تا ظاهری قدیمی و عریض به خودرو بدهد. اسپویلر دم اردک نیز به طور قابل توجهی به طراحی کلاسیک اضافه می کند و ادای احترام به 911 Carrera RS بسیار دوست داشتنی دهه 1970 است. سقف دو حباب دار بازگشتی به اسپورت کلاسیک دوران 997 است. نشان پورشه چه در بیرون و چه در داخل، برخی از طراحی های قبلی این شرکت را به یاد می آورد. و غیرممکن است که تفسیر مدرن از چرخ‌های کلاسیک فوکس را که در Sport Classic به 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در عقب پمپ شده است، از دست بدهید.

همانطور که ممکن است تصور کنید، 911 Sport Classic شامل بسیاری از ویژگی های طراحی کمتر آشکار است که در مدل های دیگر نخواهید یافت. سقف فوق از جمله آنهاست که از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن (CFRP) ساخته شده است. کاپوت نیز CFRP است و در 911 توربو ارائه نمی شود. اسپویلر لبه جلو ثابت و چراغ‌های LED-Matrix مشکی رنگ انحصاری Sport Classic هستند. نوارهای رو به بالا به طور مشخص یکی از ویژگی های کلاسیک اسپورت است، مانند خطوط گرد با اعداد روی درها. خریداران می‌توانند هر عددی را بین 1 تا 99 انتخاب کنند، یا از آنجایی که برگردان است، می‌توان آن‌ها را حذف کرد تا ظاهری کمتر به خودروهای مسابقه‌ای داشته باشند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mm9l0/s3/2023-porsche-911-sport-classic-interior-view.webp

با توجه به موتور 911 توربو S در پشت، ممکن است در مورد عدم وجود دریچه های جانبی در Sport Classic تعجب کنید. طراحان خواهان سطح صاف و نشکن بودند، بنابراین ابزار جدیدی برای ساخت گلگیرهای پهن بدنه بدون دریچه ایجاد شد. بوریس آپنبرینک، مدیر انحصاری Manufaktur پورشه در صحبت با Motor1.com توضیح داد که تنظیم کردن موتور به معنای نیاز به هوای کمتر است. مهندسان همچنین سایر کانال‌های هوا را برای جبران بیشتر دریچه‌های از دست رفته، از جمله کانال‌های زیر اسپویلر دم اردک، بازسازی کردند. نتیجه نهایی، ظاهری بسیار تمیز و پهن است که مختص 911 Sport Classic است.

فضای داخلی نیز برای نسخه ویژه 911 ارتقا یافته است. چرم نیمه آنیلین برای اولین بار از زمان 918 Spyder استفاده شده است، جایی که با درج صندلی های پارچه ای، پانل های پارچه ای درها، و تزئینات چوبی ترکیب شده است تا فضای اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 را تداعی کند. . سرعت سنج آنالوگ به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل است و برندهای پورشه زیادی به همراه آرم انحصاری Manufaktur پورشه را در سراسر گلخانه خواهید دید. همچنین این خودرو همچنان یک خودروی چهار نفره است، زیرا هدف 911 Sport Classic این نیست که یک ماشین پیست سخت باشد، بلکه یک ماشین کاملاً لذت بخش برای راننده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pbb06P/s1/2023-porsche-911-sport-classic-exterior-view.jpg

و برای اولین بار، رانندگان در ایالات متحده این شانس را خواهند داشت که 911 Sport Classic را نمونه برداری کنند. 1250 مورد برای تولید جهانی برنامه ریزی شده است، اگرچه تخصیص مشخصی برای ایالات متحده هنوز مشخص نیست. این در چهار رنگ شامل مشکی، خاکستری عقیق متالیک، جنتیان آبی متالیک یا اسپرت خاکستری متالیک ارائه خواهد شد - سایه ای که به طور خاص برای کلاسیک اسپرت ساخته شده است. خریداران همچنین واجد شرایط دریافت یک ساعت ویژه با تم کلاسیک اسپورت خواهند بود، اگرچه قیمت آن یا خودرو هنوز در دسترس نیست.

پورشه 911 اسپرت کلاسیک 2023 باید در اواخر سال 2022 به نمایندگی ها برسد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/lEEKNw/s1/2023-porsche-911-sport-classic-exterior-view.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33ol4/s1/2023-porsche-911-sport-classic-exterior-view.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/zxxpML/s1/2023-porsche-911-sport-classic-interior-view.jpg

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۸
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی