CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.topcarnews.net/media/wp-content/uploads/2022/04/14132957/image-deus-vayanne-electric-hypercar-debuts-in-new-york-promises-2200-hp-164989259738206.jpg

Christopher Smith

مهندسی پیشرفته ویلیامز و ایتال دیزاین در هیئت مدیره هستند و تحویل آن برای سال 2025 برنامه ریزی شده است.

برای هر ابرخودرویی که می‌توانید بخرید، به نظر می‌رسد که سه خودروی دیگر از استارت‌آپ‌هایی با قدرت بالای اسب بخار در حال توسعه هستند. در اغلب موارد، چنین وسایل نقلیه ای صرفاً بر اساس ایده ها و رندرهای کامپیوتری ساخته شده اند، اما Deus Vayanne در زندگی واقعی وجود دارد. علاوه بر این، این تازه وارد از برخی برندهای معروف پشتیبانی می‌کند، بنابراین شاید، در جایی که بسیاری دیگر شکست خورده‌اند، از شانس‌ها سرپیچی کند.

Vayanne یک هایپرکار تمام الکتریکی جدید از Deus Automobiles مستقر در اتریش است و اشتباه نکنید - این یک شرکت بسیار جدید است. این خودروساز در سال 2020 با هدف ساخت هایپرخودروهای الکتریکی جدید تاسیس شد و برای این منظور، این خودروساز می گوید تنها 99 دستگاه برای تولید برنامه ریزی شده است. این خودرو قطعاً واجد شرایط خاص است و با بیش از 2200 اسب بخار قدرت (1641 کیلووات)، کاملاً واجد شرایط برای قلمرو هایپرکار است. علاوه بر این، شکل کلی آن - که دیوس آن را به عنوان "زبان طراحی تقارن و بی نهایت" توصیف می کند، مطمئناً عجیب و غریب است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/eoYEqA/s1/deus-vayanne-electric-supercar.jpg

در نمایشگاه خودروی نیویورک 2022 روکش ها از خودرو جدا شدند، بنابراین این صرفا یک رندر فوق العاده نیست. ما یک وسیله نقلیه کامل با فضای داخلی شیک می بینیم که طعمی ارگانیک شبیه به بیرون دارد. نماد بی نهایت یک تم طراحی در سراسر Vayanne است که به وضوح در شکل ورودی هوای جلو و طراحی چراغ عقب قابل مشاهده است، اما همچنین تا حدودی در شکل داشبورد پنهان است. این خودروی دو نفره دارای یک دسته ابزار دیجیتال، یک صفحه نمایش لمسی مرکزی متوسط، و مجموعه ای از سوئیچ ها است که ما مطلقاً چیزی در مورد آنها نمی دانیم. اما به نظر جالب می رسد، بنابراین ما تایید می کنیم.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/vx4L3q/s1/deus-vayanne-electric-supercar.jpg

از آنجایی که یک هایپرکار الکتریکی با 2200 اسب بخار قدرت هستید، احتمالاً می خواهید در مورد پیشرانه بیشتر بدانید. افسوس، اینجا جایی است که واقعیت کمی شروع به تزلزل می کند زیرا Deus هنوز هیچ جزئیاتی ندارد. برای این موضوع، پیش‌بینی می‌شود که توان خروجی آن بیش از 2200 اسب بخار باشد و به این ترتیب، سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت (0-62 مایل در ساعت) 1.99 ثانیه و حداکثر سرعت 400 کیلومتر در ساعت (248 مایل در ساعت) نیز وجود دارد. پیش بینی کرد. اوه عزیزم.

ما بارها چنین ادعاهایی را از استارت آپ ها شنیده ایم، اما خبر خوب اینجاست که Deus تنها در این مورد نیست. Italdesign و Williams Advanced Engineering به عنوان شریک درگیر هستند و قطعاً این نهادها استارت آپ نیستند. برای کسانی که متعجب هستند، بله، ویلیامز در فرمول 1 به ویلیامز متصل است و این شرکت تجربه کمی در دنیای موتوراسپورت از جمله عملکرد الکتریکی دارد. بنابراین، در حالی که ما اطلاعات دقیقی در مورد منبع 2220 اسب بخار نداریم، امید واقعی وجود دارد که به زودی عرضه شود.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، Deus تحویل 99 Vayannes خود را در سال 2025 آغاز خواهد کرد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/G3yxpJ/s1/deus-vayanne-electric-supercar.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/jlYbke/s1/deus-vayanne-electric-supercar.jpg

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۹
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی