CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

فورد GT هولمن مودی هریتیج نسخه 2022 افتخارات لمانز 1966

دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۱، ۰۵:۱۲ ب.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/2NOPxK/s3/2022-ford-gt-holman-moody-heritage-edition.jpg

Christopher Smith

این آخرین نسخه Heritage برای سال 2022 است و به این ترتیب آخرین نسخه برای نسل فعلی فورد GT است.

از زمان ورود ابرخودروی نمادین آبی بیضی در سال 2005، هشت مدل فورد GT Heritage Edition وجود داشته است. اولین مدل در سال 2006 عرضه شد و رنگ آبی و نارنجی معروف خلیج فارس را به خودروی نسل اول آورد. بقیه نسل دوم GT را زیبا کرده اند و اکنون به شماره نه، آخرین در این سری می رسیم. به فورد GT هولمن مودی هریتیج ادیشن 2022 سلام کنید.

همانند مدل‌های قدیمی قبلی، این مدل نیز به تاریخ مسابقه‌ای GT40 ادای احترام می‌کند. همه علاقه مندان به خودرو می دانند که فورد در سال 1966 فراری را در لمانز شکست داد و از خط پایان با آرایش 1-2-3 عبور کرد تا سکو را جارو کند. توجه زیادی به بروس مک لارن و کن مایلز شده است که به طرز بدنامی در کنار هم به عنوان بخشی از تیم مسابقه‌ای شلبی-آمریکایی پایان دادند. Mk II GT40 در جایگاه سوم توسط رونی باکنوم به همراه تیم هلمن مودی رانندگی می‌کرد که نمای بیرونی طلایی با جرقه‌های قرمز در جلو به تن داشت. این همان رنگ‌بندی مسابقه‌ای است که برای این فورد GT 2022 بازسازی شده است. 5 حلقه گرد روی کاپوت و درها.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkBoYV/s1/2022-ford-gt-holman-moody-heritage-edition.jpg

مایک سورسون، مدیر برنامه فورد GT، گفت: از میان تمام برنامه‌های فورد GT Heritage Edition که انجام داده‌ایم، تم طلایی و قرمز امضای Holman Moody Edition ادای احترامی حماسی به پایان لمانز 1966 ما است. این جدیدترین فورد GT توسط یکی از شناخته‌شده‌ترین خودروهای مسابقه‌ای فورد GT40، دانش و توانایی تیم مسابقه هلمن مودی در نوآوری بیشتر از رقبای جهانی را گرامی می‌دارد.

علاوه بر رنگ های چشم نواز، Holman Moody Heritage Edition همچنین دارای فیبر کربن در معرض دید در مکان های مختلف است. چرخ های 20 اینچی مسلما برجسته ترین هستند، اما فیبر کربن را در اسپلیتر جلو، دریچه های موتور، دیفیوزر عقب، رکاب های جانبی و آینه های جانبی خواهید دید. فیبر کربن بیشتری در داخل رکاب در، کنسول و رجیستر وجود دارد. بقیه قسمت های داخلی فورد GT نسخه استاندارد با چرم و آلکانتارا فراوان است، هر چند شما کمی تزئینات طلایی را به عنوان یادآور اتصال Holman Moody آن خواهید دید.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/oj1w8L/s1/2022-ford-gt-holman-moody-heritage-edition.jpg

فورد GT 2022 Holman Moody Heritage Edition را در نمایشگاه خودرو نیویورک 2022 در معرض دید عموم قرار خواهد داد و فورد GT40 Mk II اصلی 1966 که بر اساس آن ساخته شده است، به عموم مردم خواهد پیوست. گفته می‌شود تولید بسیار محدود است - تعداد زیادی ارائه نشده است، اما هر نسل دوم فورد GT که تا کنون اجرا شده است 50 یا کمتر بوده است. انتظار می‌رود تولید کلی فورد GT در ماه دسامبر با ساخت 1350 دستگاه خودرو به پایان برسد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/3W198R/s1/2022-ford-gt-holman-moody-heritage-edition.jpghttps://cdn.motor1.com/images/mgl/JO8q0M/s1/2022-ford-gt-holman-moody-heritage-edition.jpg

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۲
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی