CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

BMW i7 2023 در آوریل عرضه می شود.

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰۴:۵۰ ب.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pbxvwY/s1/2023-bmw-i7-teaser.jpg

Angel Sergeev

این قدرتمندترین عضو خانواده سری ۷ جدید خواهد بود.

بی ام و در چند ماه گذشته به طور فعال i7 را آزمایش کرده است و به نظر می رسد که در نهایت به زودی اولین معرفی کامل آن در راه است. در یک بیانیه مطبوعاتی جدید و بسیار طولانی (353 صفحه) که نتایج مالی این شرکت را برای سال 2021 شرح می دهد، تأییدیه بسیار کوتاه اما رسمی وجود دارد که این سدان الکتریکی در آوریل امسال رونمایی خواهد شد. تاریخ دقیقی ارائه نشده است، اگرچه اکنون می دانیم که اولین نمایش جهانی در مکان هایی در نیویورک، مونیخ و پکن خواهد بود.

در اینجا اعلام رسمی بی‌ام‌و آمده است: «همه ما در بی‌ام‌و منتظر عرضه‌ی بی‌ام‌و سری ۷ جدید در بازار در سال جاری هستیم: پیشرو، دیجیتال و نوآورانه، همچنین تنها سدان لوکسی است که امکان انتخاب پیشرانه را به مشتریان ارائه می‌کند. انواع به هر حال، قدرتمندترین نوع - BMW i7 - کاملاً الکتریکی است. در ماه آوریل ما آن را در نیویورک، مونیخ و پکن به نمایندگی از مناطق اصلی جهان ارائه خواهیم کرد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Vz8BnR/s1/2023-bmw-i7-teaser.jpg

چند تصویر تیزر جدید تایید می کند که طراحی جلویی i7 بسیار شبیه به BMW iX با دو جلوپنجره کلیه بسیار بزرگ خواهد بود. در یک ارائه ویدیویی، BMW وعده می دهد که سدان برقی "بهترین تجربه رانندگی را در این بخش ارائه می دهد." برای کسانی که علاقه ای به گذراندن زمان پشت فرمان ندارند، شرکت باواریایی می گوید i7 مجهز به سخت افزار رانندگی خودکار سطح 3 خواهد بود.

از نظر برد با یک بار شارژ، خودروساز تخمین می زند که i7 تا 305 مایل برد الکتریکی EPA (580 تا 610 کیلومتر بر اساس WLTP) را ارائه دهد. با این حال، اینها اعداد تایید شده نیستند، بلکه پیش بینی هایی بر اساس وضعیت توسعه خودرو تا به امروز هستند.

ب ام و در حال حاضر در حال انجام تست های نهایی اولین i7 است و تنها چند هفته تا معرفی کامل و رسمی آن فاصله داریم. ارائه نتایج مالی بی‌ام‌و همچنین تایید می‌کند که iX1 در اواخر امسال عرضه می‌شود تا محدوده مدل‌های BEV این شرکت را گسترش دهد. به عنوان یک یادداشت جانبی، BMW در سال گذشته در مجموع 103854 وسیله نقلیه تمام الکتریکی را در سراسر جهان تحویل داد که 133.2 درصد نسبت به سال 2020 افزایش یافته است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/MkWzm8/s1/2023-bmw-i7-teaser.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/lEoYz6/s1/2023-bmw-i7-teaser.jpg

منبع:MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۵
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی