CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/07/Polestar2GoodwoodFOS2021%282%29.jpg?w=892&h=502

Tom Harrison

Polestar 2 با بسته عملکردی اختیاری 5000 پوندی که میراگرهای Ohlins با قابلیت تنظیم دستی ، ترمزهای بزرگ برمبو و کمربندهای ایمنی طلایی را به ارمغان می آورد ، در حال حاضر یک قطعه کاملا جدی است. اما برای جشنواره سرعت خوب گودوود امسال این شرکت پیش فروش این را افزایش داده است. یک Polestar 2 هاردکور یکبار مصرف با قدرت بیشتر و حتی سیستم تعلیق فوق العاده.

به گفته مدیر عامل Polestar ، توماس اینگنلاث ، نمونه اولیه بدون نام بر اساس Polestar 2 تجربی دیگر - مستعار "Beast" ساخته شده است که وی از چند ماه گذشته در حال ساخت آن بوده است. وی گفت: "من تیم های طراحی و مهندسی را به چالش کشیدم که با Polestar 2 بازی کنند و چیزی را ارائه کنم که بیانات قوی برای Goodwood باشد. "ما می خواهیم عضلات خود را خم کنیم و فرصت ها را بررسی کنیم."

نمونه اولیه از موتورهای دوقلوی خود 470 اسب بخار قدرت تولید می کند - 67 اسب بخار قدرت از استاندارد افزایش می یابد. قوس چرخ های چرب تر دارای یک مسیر 20 میلیمتری عرض تر است و چرخ ها ، لاستیک ها و ترمزهای شش پیستون آکبنو از Polestar 1. با عمیق تر شدن ، فنرها به ترتیب 80 و 40 درصد در جلو و عقب سفت ترند و Polestar بندهای کربن را خنج زده است مهاربند ولوو S60 Polestar Engineered و ساخت یکی از موارد خاص خود در قسمت عقب. میراگرها هنوز توسط اولینز هستند ، اما 30 درصد نسبت به قبل سفت ترند.

هیچ رقم عملکردی تأیید نشده است ، اما نمونه اولیه باید سریعتر از اتومبیل استاندارد باشد و سرعت آن 62 مایل در ساعت باشد (بنابراین ، زیر 4.7 ثانیه).

در بخش ظاهر ، Polestar سپرها را به روز کرده ، رنگ مشبک را کدگذاری کرده و یک نوار سریعتر اضافه کرده است. Joakim Rydholm مهندس ارشد شاسی این شرکت در جشنواره سرعت خوب گودوود آخر هفته نمونه اولیه را خلبانی خواهد کرد.

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/07/Polestar2GoodwoodFOS2021%283%29.jpg?w=892&h=502

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/07/Polestar2GoodwoodFOS2021%285%29.jpg?w=892&h=502

منبع: Top Gear

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۸
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی