CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

Rimac and Bugatti join forces to make the hypercars of the future | Top Gear

Jack Rix

یک شرکت نوپای فناوری کرواسی و بزرگترین نام در دنیای خودرو اکنون رسما مورد توجه قرار گرفته است.

اخبار خودروهای بیزینس از این آبدارتر نیست. شایعات درست بودند - ریماک و بوگاتی در حال ترکیب نیروها برای تشکیل یک شرکت جدید ، بوگاتی ریماک هستند. طبق گفته Mate Rimac ، شخصی که برای سلطه کامل بر جهان تلاش می کند ، هر دو شرکت توافق کرده اند "دانش ، فن آوری ها و دارایی های ما را با هدف ایجاد پروژه های بسیار ویژه در آینده جمع کنند."

به طور خلاصه ، بوگاتی و Rimac هر دو به عنوان مارک های جداگانه ادامه خواهند داد ، کارخانه ها و شبکه های توزیع موجود خود را حفظ خواهند کرد - بنابراین هیچ ابرخودروی با نشان Bugatti-Rimac در افق دیده نمی شود. این شرکت جدید بوگاتی ریماک وظیفه دارد با ترکیب منابع و تخصص ، آینده خودروهای دارای نشان بوگاتی و ریماک را توسعه دهد.

این شرکت مشترک در پایان سال 2021 به طور مستقیم 430 نفر کارمند خواهد داشت - 300 نفر در مقر جدید بوگاتی ریماک در زاگرب (در پردیس Rimac 200 میلیون یورو که اخیراً اعلام شده است) و 130 نفر در مقر بوگاتی در ملشیم ، فرانسه.

اکنون و در آینده ، بوگاتیس در ملشایم ساخته می شود ، و هر دو ریماک و بوگاتی به ترتیب برای Nevera و Chiron برای آینده قابل پیش بینی تولید می کنند - یک سوال به اندازه فیل در اتاق باقی می ماند. بعدی چیست؟

پس از Chiron و مشتقات آن ، بوگاتی که تمام الکتریکی را تجربه می کند ، نتیجه واضح را احساس می کند ، اما این داستان کامل نخواهد بود ... "ما به سادگی نشان های بوگاتی را روی Nevera قرار نخواهیم داد ، و فقط فن آوری ترکیبی را به شیرون ما در حال توسعه چیزهای جدیدی برای بوگاتی هستیم. "

به طور دقیق تر ، Mate Rimac تأیید کرده است که موتور احتراقی در یک مدل کاملا جدید بوگاتی زندگی می کند که قبل از پایان دهه شاهد آن خواهیم بود. به گفته وی ، این خودرو به شدت هیبرید خواهد شد و در کنار خط دوم مدل بوگاتی که کاملاً برقی خواهد بود ، فروخته خواهد شد. ما هر دو را قبل از پایان دهه خواهیم دید.

"تاریخچه بوگاتی به این معنی است که ما می توانیم چیزی فراتر از هایپرکار بسازیم. در اینجا فرصتی برای ساخت چند ماشین بسیار هیجان انگیز فراهم شده است. ” این موارد مسخره انگیزی است ، اما اعلامیه امروز بیشتر در مورد ساختار شرکت ها بود. بنابراین در اینجا اعداد آمده اند ...

https://www.topgear.com/sites/default/files/styles/media_embed/public/2021/07/Rimac%20Group%20Shareholder%20Structure.jpg?itok=9RJauTaJ

به همین سادگی نیست که ریماک بوگاتی را خریداری می کند ، در واقع هیچ پولی دست عوض نکرده است. یک گروه تازه تاسیس Rimac (37٪ متعلق به Mate Rimac ، 24٪ متعلق به پورشه ، 12٪ Hyundai Motor Group و 27٪ سرمایه گذاران دیگر) شرکت چتر برای هر دو Bugatti Rimac است (55٪ متعلق به Rimac Group و 45٪ متعلق به پورشه) و Rimac Technology (100٪ متعلق به گروه Rimac) است. بنابراین Rimac Technology یک شرکت کاملاً مستقل است که به کار خود با کسی که از شرکت های جهانی اتومبیل در سیستم های انتقال قدرت ، باتری ها و قطعات ادامه می دهد ادامه خواهد داد.

همانطور که احتمالاً مشاهده کرده اید ، پورشه مهمترین عامل این شرکت است ، زیرا در واقع این یک سرمایه گذاری مشترک بین Rimac و Porsche است. پورشه ، در ازای 45 درصد سهام خود در شرکت جدید بوگاتی ریماک (در بالای 24 درصدی که در حال حاضر در Rimac دارد) ، بوگاتی را از شرکت مادر خود ، گروه VW خارج کرده و به سرمایه گذاری مشترک می آورد. .

Rimac takes over Bugatti from VW in powerhouse electric supercar deal - The  Verge

الیور بلوم ، رئیس هیئت اجرایی پورشه در این باره گفت: "ما در حال ترکیب مهارت قوی بوگاتی در تجارت هایپراسپرت با قدرت ابتکاری فوق العاده Rimac در زمینه بسیار امیدوار کننده تحرک الکتریکی هستیم. بوگاتی به یک مارک غنی از سنت ، محصولات شاخص ، یک مشتری مشتری وفادار و یک سازمان فروشنده جهانی در سرمایه گذاری مشترک کمک می کند. علاوه بر فناوری ، Rimac در حال توسعه و رویکردهای سازمانی جدید است. "

مقداری مانور کنجکاوی از گروه VW ، پس. با تخلیه یک تجارت سنگین و سودآور سبک و سبک مانند بوگاتی ، می تواند بر مارک های سودآور تولید انبوه آن و انتقال تمام عیار به اتومبیل های الکتریکی تمرکز کند ، اما همچنین از طریق پورشه… در سودهای آینده بوگاتی سهیم است در حالی که پورشه را کاملاً موقعیت یابی می کند تا از مزایای آن برخوردار باشد. از دانش الکتریکی Rimac ، و اجازه دهید که این فناوری در سایر شرکتهای گروه VW مانند آئودی و لامبورگینی فروخته شود ، در صورت لزوم.

در همین حال Mate Rimac ، مرد 33 ساله ای که فقط Rimac Automobili را در سال 2009 تاسیس کرد ، خود را مدیرعامل گروه Rimac می داند و بوگاتی Rimac و Rimac Technology را اداره می کند. پسر شلوغ Over to Mate: "این یک لحظه واقعا هیجان انگیز در تاریخ کوتاه ، اما در عین حال سریع در حال گسترش Rimac Automobili است. ما در این مدت کوتاه خیلی چیزها را پشت سر گذاشته ایم ، اما این اقدام جدید همه چیز را به یک سطح کاملا جدید می رساند.

"ریماک و بوگاتی از نظر آنچه هر یک روی میز می آوریم یک مسابقه عالی است. ما به عنوان یک شرکت خودروسازی و فناوری جوان ، چابک و سریع ، خود را به عنوان یک پیشگام صنعت در فناوری های الکتریکی تثبیت کرده ایم. با استفاده از Nevera ، ما همچنین ثابت کرده ایم که می توانیم هایپرکارهای برجسته ای تولید کنیم که نه تنها سریع بلکه هیجان انگیز و با کیفیت نیز هستند. بوگاتی ، با بیش از یک قرن تجربه در زمینه تعالی مهندسی ، همچنین دارای یکی از استثنایی ترین میراث هر شرکت خودروسازی در طول تاریخ است.

"ما به تازگی جدیدترین هایپرکار خود را - Nevera - راه اندازی کرده ایم تا مورد تحسین جهانی قرار گیرد. بنابراین نمی توانم به شما بگویم که من از ظرفیت این دو مارک باورنکردنی با ترکیب دانش ، فناوری ها و ارزش ها برای ایجاد برخی از پروژه های خاص ویژه در آینده چقدر هیجان زده ام. "

Electric hypercar maker Rimac takes control of the Bugatti brand

منبع: TopGear

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۵
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی