CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

https://cdn.motor1.com/images/mgl/2NEjWk/s2/audi-s6-sportback-e-tron-2024.webp

Adrian Padeanu

S6 E-Tron اسپرت تا 543 اسب بخار قدرت دارد.

تلاش های اولیه آئودی بر روی کراس اوورها متمرکز بود، اما این برند لوکس آلمانی آماده است تا مجموعه خودروهای برقی خود را متنوع کند. به A6 Sportback E-Tron و خواهر و برادر کاربردی تر Avant آن که آمریکا نمی تواند آن را دریافت کند، سلام کنید. تازه واردها بر روی همان پلت فرم PPE سوار می شوند که زیربنای مدل های Q6 E-Tron و پورشه ماکان جدید است.

از آنجایی که این روزها تقریباً هر خودرویی باید دارای چراغ‌های جلو تقسیم‌شده باشد، دو A6 E-Tron با چراغ‌های اصلی زیر یک نوار جداگانه از چراغ‌های روشنایی در روز و چراغ‌های راهنما، این روند را پذیرفته است. نسخه اروپایی دارای LED های ماتریس تطبیقی ​​و امضاهای نور قابل تنظیم است، اما تعجب آور است، ما به دلیل مقررات در ایالات متحده آنها را دریافت نخواهیم کرد. در مورد دوربین‌های جانبی هم می‌توانیم بگوییم که نسخه آمریکای شمالی از آینه‌های سنتی استفاده می‌کند. شوم

برخلاف Q6 E-Tron که قبلاً به آن اشاره کردیم با دستگیره های درهای معمولی آن که از بدنه بیرون زده اند، مدل های A6 E-Tron به لطف دستگیره های درب، مشخصات شیک تری دارند. از آنجایی که A6 معمولی دارای نشان اسپورت بک است، از نظر فنی یک هاچ بک/لیفت بک با درب عقب کاربردی تر است. ما متوجه شباهت‌هایی بین این خودرو و A5 Sportback جدید هستیم، اما آن خودرو چهره زیباتری با چراغ‌های یک‌تکه دارد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7ZQ7JW/s4/audi-a6-sportback-e-tron-2024.webp

آئودی ضریب درگ فقط 0.21 را برای اسپورت بک اعلام می کند، اما خودروی مخصوص ایالات متحده نمی تواند با آن مطابقت کند. رقم سی دی برای نسخه ای با طراحی چرخ مخصوص یورو و دوربین های جانبی هوا بهینه شده است. A6 E-Tron آیرودینامیک ترین خودروی جاده ای آئودی در تمام دوران است. همچنین این خودرو کارآمدترین محصول گروه فولکس واگن است که در حال حاضر به فروش می رسد. با این حال، VW XL1 کمیاب این کار را با تنها 0.189 بهتر انجام داد. همانطور که انتظار می رفت، A6 E-Tron Avant کمتر لغزنده است، اما سی دی 0.24 برای یک واگن خیلی ضعیف نیست.

مانند ظاهر بیرونی A5 گازسوز، کابین نیز فوراً آشنا به نظر می رسد. بله، این یعنی صفحه نمایش لمسی 10.9 اینچی اضافی فقط برای مسافر. در پایه A5 بدون نمایشگر اضافی، داشبورد عجیب به نظر می رسد. صفحه نمایش 14.5 اینچی در مرکز آن قرار دارد در حالی که راننده از یک دسته ابزار دیجیتال 11.9 اینچی برخوردار است - درست مانند A5 جدید.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Zny7pK/s4/audi-a6-sportback-e-tron-2024.webp

آئودی قصد دارد A6 Sportback E-Tron را در ایالات متحده در سه رنگ به فروش برساند: دیفرانسیل عقب، Quattro و S6 داغتر. مدل پایه 362 اسب بخار قدرت خواهد داشت که شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در 5.2 ثانیه تخمین زده و حداکثر سرعت آن 130 مایل در ساعت است. به سمت مدل میان رده پیش بروید و یک موتور الکترونیکی در محور جلو وجود خواهد داشت. در مجموع، قدرت خروجی به 422 اسب بخار افزایش می یابد و سرعت سرعت را به 4.3 ثانیه کاهش می دهد و در عین حال حداکثر سرعت را حفظ می کند.

در مورد پرچمدار، S6 Sportback E-Tron قدرت 496 اسب بخاری در اختیار راننده خواهد داشت. با استفاده از کنترل پرتاب، کل خروجی سیستم به طور موقت به 543 اسب بخار می‌رسد، که برای تکمیل اسپرینت تنها در 3.7 ثانیه کافی است. به طور کلی، نسخه پرفورمنس سرعت 149 مایل در ساعت را انجام می دهد.

صرف نظر از انتخاب، هر سه یک بسته باتری لیتیوم یونی با ظرفیت قابل استفاده 94.4 کیلووات ساعت مشترک دارند. این شارژر DC تا 270 کیلو وات را پشتیبانی می کند، در این صورت 21 دقیقه طول می کشد تا باتری از 10 به 80 درصد شارژ شود.

مشخصات فنی کامل A6 Sportback E-Tron به مقصد آمریکا در نزدیکی زمان عرضه به بازار فاش خواهد شد. در همین حال، ما می دانیم که پسر عموی یورویی آن در پوشش RWD بر اساس برآوردهای آئودی، بیش از 466 مایل را طی خواهد کرد. واگن کمتر آیرودینامیک باید بیش از 447 مایل را طی کند. قابل پیش‌بینی است که نسخه‌های S قوی‌تر کارایی کمتری دارند، در ۴۱۶ مایل برای Sportback و ۳۹۸ مایل برای Avant.

محدوده WLTP در حال حاضر در دسترس نیست، اما هر چه که باشد، تعداد EPA برای خودروی مخصوص ایالات متحده احتمالا کمتر خواهد بود. با نگاهی به رقبا، مقرون به صرفه ترین BMW i5 فروخته شده در آمریکا با یک بار شارژ 295 مایل را طی می کند. مقرون به صرفه ترین مرسدس EQE می تواند 298 مایل را طی کند در حالی که تسلا مدل S تا 402 مایل رتبه بندی شده است.

از آنجایی که آئودی تغییرات بیشتری را اعمال کرده است، چیزی بیشتر از سقف بلندتر آوانت غیرمجاز برای آمریکا وجود دارد. این واگن دارای یک اسپویلر اضافی در دیفیوزر عقب و اسپویلرهای جانبی در عقب برای رسیدن به آن ضریب درگ قابل توجه است. اگر بیشتر به عملکرد به جای برد علاقه مند هستید، حمل و نقل خانوادگی برقی نیز از درمان تند S6 برای رسیدن به سرعت 62 مایل در ساعت در 3.9 ثانیه بهره می برد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/JOBn4J/s4/audi-s6-avant-e-tron-2024.webp

اطلاعات قیمت مدل آمریکایی به زودی منتشر خواهد شد. ما می دانیم که قیمت A6 E-Tron در آلمان از 75,600 یورو (81,800 دلار) برای Sportback پایه شروع می شود و به 101,150 یورو (109,000 دلار) برای S6 E-Tron در ظاهر آوانت می رسد. در اروپا، دفترهای سفارش در ماه سپتامبر باز می شوند. آئودی می گوید که مشتقات دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک اضافی نیز به دنبال خواهد داشت.

آئودی با معرفی یک A6 الکتریکی، آغاز پایان را برای A6 گازسوز نشان می دهد. مدل بعدی ICE به نام A7 تغییر خواهد کرد. این بخشی از یک نامگذاری به روز است که همه خودروهای الکتریکی دارای اعداد زوج و خودروهای احتراقی اعداد فرد باشند. استراتژی نام‌گذاری اصلاح‌شده در حال حاضر برای A5 Sportback/A5 Avant جدید با پیشرانه‌های معمولی اجرا شده است و فضایی را در خط تولید A4 الکتریکی آینده آزاد می‌کند. به طور مشابه، A8 بعدی یک EV خواهد بود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/zxVb26/s1/audi-a6-sportback-e-tron-2024.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkQx6L/s1/audi-a6-sportback-e-tron-2024.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mQOLG/s1/audi-a6-sportback-e-tron-2024.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/NGeQkX/s1/audi-a6-sportback-e-tron-2024.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/nA6eRE/s1/audi-a6-sportback-e-tron-2024.jpg

منبع: Motor1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۰۳ ، ۱۳:۲۳
pooya pj