CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۱ مطلب در اسفند ۱۴۰۱ ثبت شده است

https://cdn.motor1.com/images/mgl/8A9yz3/s3/2023-peugeot-508-facelift.jpg

Adrian Padeanu

پژو اسپورت مهندسی شده با قدرت 360 اسب بخار همچنان نسخه پرچمدار این خودرو است.

پژو 508 که یکی از جذاب‌ترین خودروهای خارج از بخش لوکس است، به‌روزرسانی کاملی را دریافت می‌کند که تغییراتی را در داخل و خارج ایجاد می‌کند. سدان و واگن دو نفره سایز متوسط ​​به نشان شیر اصلاح شده و جلوپنجره شرکتی تغییر یافته و چراغ‌های باریک‌تری در کنار آن قرار دارند. چراغ‌های شیک‌تر که دارای فناوری LED ماتریسی هستند، امضای سه پنجه‌ای آشنا برای چراغ‌های روشنایی روز را در یک تکه ترکیب می‌کنند.

با حرکت در عقب، چراغ‌های عقب تمام ال‌ای‌دی جلوه‌ای تازه از همان موتیف سه پنجه دارند. مشتریان می توانند از سه رنگ جدید (Okenite White، خاکستری تیتانیوم، Eclipse Blue)، سه سطح تریم (Allure، GT، Peugeot Sport Engineered) و چندین طرح چرخ آلیاژی در سایزهای 17 تا 20 اینچی انتخاب کنند. برای PSE پرطرفدار، برند فرانسوی تایرهای Michelin Pilot Sport 4S را نصب می کند.

508 سدان 2023 و SW سیستم اطلاعات و سرگرمی 10 اینچی به روز شده و انتخابگر دنده بازطراحی شده برای استاندارد گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در سراسر محدوده را به اشتراک می گذارند. بسته به موتور، چند حالت رانندگی (الکتریک، اکو، هیبریدی، معمولی، اسپرت، 4WD) و تنظیمات تعلیق (معمولی، اسپرت، راحت) وجود دارد. پشت فرمان کوچک یک دسته ابزار تمام دیجیتال 12 اینچی قرار دارد.

این خودرو به خوبی مجهز به همه چیز است، از شیشه جلو گرم شونده و صندوق عقب/درب عقب برقی گرفته تا سیستم دید در شب و کروز کنترل تطبیقی ​​با عملکرد توقف و حرکت. پژو همچنین دوربین های با وضوح بالا 508 را برای پارک، به همراه تشخیص علائم جاده و هشدار خروج از خط فعال با اصلاح خط ارائه می دهد. همچنین یک سیستم صوتی فانتزی 10 بلندگوی فوکال با ساب ووفر وجود دارد.

در مورد موتورها، خط تولید با یک واحد بنزینی 1.2 لیتری توربوشارژ سه سیلندر با 130 اسب بخار شروع می شود. برای آفریقا، خاورمیانه و آسیا، پژو 508 را به یک موتور 4 سیلندر بزرگتر 1.6 لیتری با قدرت 218 اسب بخار مجهز می کند. از طرف دیگر، مشتریان می توانند به سراغ موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربودیزل با 130 اسب بخار بروند.

یک جفت پیشرانه هیبریدی پلاگین با ترکیب یک موتور بنزینی 150 یا 180 اسب بخاری با یک موتور الکتریکی 81 کیلوواتی برای خروجی ترکیبی 180 اسب بخار و 225 اسب بخار به صورت دو چرخ متحرک ارائه می شود. به 508 PSE بروید و یک موتور بنزینی 200 اسب بخاری، یک موتور 81 کیلوواتی متصل به گیربکس اتوماتیک و یک موتور 83 کیلوواتی در عقب را دریافت کنید. اینها در مجموع 360 اسب بخار قدرت تولید می کنند که به هر دو محور تحویل می شود.

سه مدل PHEV از یک بسته باتری 12.4 کیلووات ساعتی استفاده می کند که می توانید از یک شارژر استاندارد 3.7 کیلوواتی یا یک شارژر اختیاری 7.4 کیلوواتی استفاده کنید که به صورت استاندارد در پرچمدار PSE ارائه می شود.

پژو فیس لیفت 508 را تابستان امسال به فروش خواهد رساند.

منبع:MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ اسفند ۰۱ ، ۱۸:۰۲
pooya pj