CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/12/01_Maserati%20MC20%20Fuoriserie%20Edition%20for%20David%20Beckham__HERO.jpg?w=892&h=502

Vijay Pattni

البته این یک مازراتی است که توسط دیوید بکهام مشخص شده است. به Beck's MC20 Fuoriserie Edition که به عنوان "نامه ای عاشقانه برای شهر جادویی میامی" توصیف شده است، خوش آمدید.

Fuoriserie برنامه سفارشی سازی خود میزر است و بکهام تصمیم گرفت سوپراسپرت MC20 با موتور V6 خود را با حال و هوای بعد از ساعت ها پذیرایی کند. او از رنگ‌های تیم فوتبال خود در میامی - مشکی و صورتی - استفاده کرده و از سطوح براق و مات برای بازی کردن با یکدیگر استفاده کرده است. ببینید، این یک MC20 برای DB است. فقط با آن رول کنید.

بدنه مشکی براق است، با نشان‌های مشکی مات Trident روی جلوپنجره و ستون C و آرم ماسر Maser در پشت. نشان درب MC20 و همچنین کالیپرهای ترمز برمبو - و این یک لمس فوق العاده است - صورتی است.

داخل چرم و آلکانترا نیز مشکی است، اما دوخت کنتراست دوست‌داشتنی به رنگ صورتی دارد، در حالی که تونل مرکزی دارای یک پلاک شخصی به رنگ صورتی مورب است: «برای دیوید». اما البته.

بکهام گفت: "من همیشه از علاقه مندان به خودرو بوده ام." همکاری با تیم مازراتی و طراحان برای ساخت این خودروی منحصر به فرد که از خانه دوم من، میامی، و باشگاه فوتبال من الهام گرفته شده است، باورنکردنی بوده است. پشت فرمان بودن لذت بخش است.»

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/12/LIPMAN_72098.jpg?w=892&h=502

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/12/05_Maserati%20MC20%20Fuoriserie%20Edition%20for%20David%20Beckham.jpg?w=892&h=502

منبع: TopGear

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۰۰ ، ۱۲:۴۶
pooya pj

New BMW i3 Sedan Makes Early Debut In China As Electric 3 Series

Christopher Smith

چین بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را در خود جای داده است و به همین دلیل، خودروسازان مشتاق هستند تا تعداد زیادی خودروی جدید در منطقه برای خریداران داشته باشند. ورود به آن بازار گاهی اوقات منجر به افشای غیرمنتظره خودروهای جدید از طریق وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین می شود و به نظر می رسد که در اینجا در مورد سدان جدید BMW i3 نیز چنین است.

اگر در حال حاضر کمی گیج هستید، ما درک می کنیم. به نظر می رسد که این ب ام و سری 3 بهینه شده است و هیچ شباهتی به هاچ بک کوچک i3 که در حال حاضر می شناسیم ندارد. با این وجود، عکس‌ها به وضوح نشان i3 را در عقب به همراه نام تجاری eDrive 35L نشان می‌دهند. همه اینها به چه معناست؟

New BMW i3 Sedan Makes Early Debut In China As Electric 3 Series

علاوه بر عکس‌ها، وب‌سایت MIIT چین نیز آماری از جمله توان خروجی 250 کیلووات را فهرست کرده است. این به معنای 335 اسب بخار قدرت است، و این خودرو همچنین نسخه شاسی بلند است، بنابراین احتمالاً نامگذاری 35L را توضیح می دهد. در مورد eDrive، تقریباً مطمئناً این مدل خاص را به‌جای چهار چرخ متحرک فقط به عنوان دیفرانسیل عقب معرفی می‌کند. و سپس به نشان i3 می رسیم که می تواند نشان دهد که i3 هاچ بک به زودی از بین خواهد رفت. یا، می تواند به عنوان یک مدل هاچ بک کوچک همزیستی کند. ما هنوز در این زمینه کمی مبهم هستیم.

چیزی که مبهم نیست این است که ظاهر فیس لیفت شده سری 3 به احتمال زیاد اینگونه خواهد بود، البته به جز جلوپنجره جامد. و در حالی که به نظر می رسد این نسخه شاسی بلند منحصراً برای بازار چین ساخته شده است، عکس های جاسوسی از خودروهای آزمایشی سری 3 برقی به ما می گوید که در نهایت به بازارهای دیگر می رسد. اینکه آیا برند i3 را در خارج از چین حفظ می کند یا خیر، مشخص نیست، اگرچه با توجه به استراتژی موجود BMW برای نام گذاری خودروهای الکتریکی خود، مطمئنا منطقی است. البته، با توجه به اینکه BMW قبلاً یک i3 دارد که بسیار متفاوت از این مدل است، حداقل می توان گفت کل وضعیت کمی ناخوشایند است.

منبع: motor1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۱۵:۱۰
pooya pj